חברות סלולר יקנסו בגין בעיות קליטה ביהודה ושומרון

איתי גדסי No Comments on חברות סלולר יקנסו בגין בעיות קליטה ביהודה ושומרון

היסטוריה בפיקוח ובאכיפה בתחום התקשורת ביו"ש: לבקשת שר התקשורת, חתם מפקד פיקוד המרכז על צווים שיאפשרו הטלת עיצומים על חברות תקשורת ביהודה ושומרון אשר יפרו את הוראות רישיונן. הצפי: זירוז של הקמת אתרים סלולריים חדשים, פריסת תשתיות נייחות ועוד – שיביאו לרווחת התושבים ואף יתרמו להצלת חיי אדם

Illustration of a solar antenna. December 12, 2015. Photo by Nati Shohat/Flash 90 *** Local Caption *** àðèðä ñìåìø àéìåñèøöéä צילום: Nati Shohat/Flash 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, חתם אמש (שני) על צווי עיצומים שיאפשרו לראשונה הטלת עיצומים כספיים על חברות התקשורת, אם יפרו את מחויבויותיהן ברחבי יהודה ושומרון, בדומה לשאר הארץ. הצווים ייכנסו לתוקף במרץ 2024.

הצווים, שנכתבו לאחר מאמצים רבים מצד יועמ"ש איו"ש, אנשי המינהל האזרחי ובתוכם יחידת קמ״ט תקשורת, יחייבו בין היתר את חברות הסלולר להעניק לצרכנים קליטה וכיסוי ב-95% מכבישי יהודה ושומרון בדומה למחויבותן בשאר הארץ.

בחודשים האחרונים ישנה פעילות ענפה של חברות הסלולר להגברת הפרישה הסלולרית ברחבי יהודה ושומרון ועדיין נדרשת הגברת הקצב. בנוסף, מתבצעת פרישה אינטנסיבית של סיבים אופטיים ביו"ש.

שיפור הכיסוי והקליטה הסלולרית לצד אינטרנט מהיר בכל רחבי הארץ הם מהיעדים המרכזיים בתכנית העבודה של משרד התקשורת והמינהל האזרחי. כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון האישי, תוך שמירה על ביטחון האזרחים והם נמצאים בראש סדרי העדיפויות.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "בשעה ששונאי ישראל מכריזים על השמדת מדינת ישראל, אנחנו מעמיקים את אחיזתנו בארץ נחלת אבותינו. הסיב האופטי והאנטנות הסלולריות ברחבי יהודה ושומרון יהדהדו מחד את הקול הצלול והבהיר של אחיזתנו בארץ הזו, ומאידך ישמשו לרווחת התושבים ביישובים ובדרכים ויתנו מענה בזמני חירום להצלת חיי אדם.

"נפעל בכל הכח בעז״ה להשגת כיסוי וקליטה מיטביים במרחב כולו מוקדם ככל האפשר. אני מודה למפקד פיקוד המרכז, לראש המינהל האזרחי, לדודו כהן קמ"ט התקשורת ולכל העוסקים במלאכת הקודש על ההירתמות למשימה חשובה זו".



0 תגובות